Sesuatu yang tak disangka buat aku ..
Saturday 7 April 2012 • 13:42 • 0 comments
Asssalamualiakum peeps! Aww awww~ Heee.
Harinie aku dah buat si dia menanggis. Aku sangat2 lah tak sangka yang dia menanggis depan aku. Fikir aku taknampak letewww! Hahahha. Die sakit dgn aku sangat2 tapi die pendam, aku tahu tuh, die mara aku sangat2 sebab aku skype dgn Shahrizan Kecik tadi. Hum +.+. Kesian dekat die. Aku tak sangka bole jadi mcm tuhhh, Tapi die EGO sebab tak berterus terang. And for knowledge you sayangs ! Mohamad Ishak aku dengan die just member and ex couple, so ofcoz lah nampak sweet sikit. Aku dgn die mmg CARING dari dulu lagi. And aku block kau dalam fb aku pon ni Eika Pullkisz *add sape yg blom add aku tuh. Heeehee.


Sebab taknak kau sakit hati bile tengok timeline aku nanti. So like tahat laa. Aku fikir kau takkan tahu, tapi tahu jugak coz ada orang bagitahu kau kan? I knew that! Takpelah ni semua boleh and sempat diperbetulkan lagi. And aku hope aku taksalah pilih orang. Back to the point, time kau nangis tuh act, sweet sangat b ^^ sayang sukee. Sebab takpenah nmpk b sedih depan sayangs. Heheheh *tibatiba.


And time tuh Act, aku takut sngt kau nak putus kan aku tahu?! Sebab aku dah sayang kau separuh mati tahu?! *sajee ,ayat lebihh* Weee. ni ayat aku . Kalau ayat kau bagi aku pulak like that *AKU DAH CINTA KAU SEPARUH MATI,* and blablablaaa~ ade lagi ayat kat belakang uw. Tapi malas nak tunjukk, nanti kowg tiru~ Heeeee!


And shortened story aku pun menangis jugak dalam diam mase tuh, heheheh *maluuuu~
Tapi takkantoi kan3? Hahahha. Aku sedih sebab aku dah buat kau menanggis. And aku takut sangat2 time kau tengah hot tuh! Mengigilkan badan kau? Geram sangat la tuh sampai bergigilan. HahahahLahaaiiiiii~  i'm so scared gituuu. Huahuaa~ *dah tahu takut tpi kau buat hal, mangkok lah kau eika!* padan muke to me. Tepokk tangan untuk sayeee! Hahahah. Tapi Alhamdulilah, aku dgn die still okayyy now. But aku tahu kau pendam semue tuh, and akan jadi berdendam. Takpelahh, memang nasib right? So chilll :)


Pade pembace if bosan bace post aku ni sorry tu, just nak luahkan je ni. Taktahu nak luah kat mane. So ni lahh mangse aku. *kalau bosan takpayah jdi blogger laa kowg, hahahahha, peeps kan untuk stalk org n bace sume ni tanpe ade feel bosAn n jemu.* Haahahha. Membace amalan kitewwww yowww!








K all's, hope kowg enjoy. Dengan setiap stetmens yg ade. Whihihihihi. Kpyeeeee~

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!